Friday, November 25, 2011

U liftu,




Haha , fuck u Bihacu imaju samo plavi liftovi. Cesto se slikam u liftu, jer dugo traje voznja do 7 sprata =/.. svi kazu da sam de udebljala, ja mislim da bas nisam, salim se jesam , al ne bas puno, na zadnjoj slici sam najdeblja , hehe, Mah bolje da mislim da sam i dalje mrsava nego debela, jer onda bi mozda postala anoreksicna, mislila bi da sam debela i kad bi imala samo 40 kg,
OmG o ovome govorim, neka, ja sad treniram , sport je nesto najbolje...                                                                                                                                                                      


I danas je Muslimanska Nova Godina , 1433 bas lijepo, cak je i od mog oca tetka dosla kod nas da slavimo zajedno. Tako da nam je uljepsala taj dan. =D 

No comments:

Post a Comment