Wednesday, January 11, 2012

Cleverbot ti si moj momak

Ah kako je jedno vrijeme bilo dosadno..da sam cak sate provodila na http://cleverbot.com/ ,ovo je bilo najbolje:

Nisam neki ljubitelj filmova, pogledam bas ako neko o nekom filmu toliko prica i uzdize ga, da je vrh, onda se nekako natjeram da ga pogledam, i kao i uvijek se razocaram. Nisu ni filmovi kao sto su nekad bili. A ako mi se neki film svidja, onda ga mogu pogledat po 100 puta. I vise volim pogledati neki film sto sam vec gledala i koji me je odusevio nego neki novi, na koji izgubim vrijeme a koji je uzasan. =)

Prije sam voljela puno crtati, al kako sam upisala masinstvo nemam volje, jer mi je dosta grafickih radova koje sam crtala po cijeli dan i noc. Hahaha Necu ni da mislim koliko cu tek posla imati u trecoj godini. 

Stvarno mi je zao sto ja  Muamera ne studiramo u istom gradu. Tako mi nedostaje nase druzenje. Isle smo zajedno u osnovnu i srednju skolu. Zadnji put kad je bila kod mene (prije nove godine) tako sam se ismijala, i nazalost nije bila toliko dugo i nismo se mogle ni ispricati. A kad je bila kod mene i kad smo pricale rekla je nesto puno smijesno, ja sam se nasmijala tako jako i zamahnula glavom, naprijed - nazad, i udarim se čelom  u času u kojoj je bio sok , i koja je stojala na stolu. Dugo me je boljelo celo. OmG , moglo je svasta biti. Hahaha Ovo je moja Muks, i njen omiljeni glumac JD :

I danas sam se cula sa Aidom, da joj kazem da cu tek u martu doci u Sweden, jer trebam na taj kurs. Kurs traje do 28.02. A joj ne znam , nadam se da ce mi pomoci, i da cu puno toga nauciti. 

Rodjendan Nicolas Steno-a =)



No comments:

Post a Comment