Tuesday, January 24, 2012

Day D

Sutra u 10h imam ispit iz matematike 3. Sinoc sam vjezbala skoro cijelu noc, a veceras cu cijelu noc.Nervozna sam. Kupila sam puno papira A3 i A4. Papira nikad dosta.y je danas dosao kod x, bit ce kod njega do petka, jer ima isto ispite. Donio je puno fine stvari, ima momak obraza. hahahah


Danas mi je X kupio vagu, jer sam uvijek govorila kako je glupo da sam vaga u horoskopu (ne vjerujem u horoskop,smijesan mi je) a nemam vage. HAAHhah

Poslje smo isli jesti PIZZA. Nije tako fina, bolje ja pravim. I vise volim crne masline. Bolje su crne masline.
I kupila sam sebi ove divne Feather Earrings(samo 4,-KM,omG, =O). Imam slicne ali su pink jedne a druge tirkizne i zelene,i nisu lijepe nikako.
Vocni sok, jer zdravijee je (valjda).




No comments:

Post a Comment