Friday, January 13, 2012

Njami

Evo skoro sam javila profesoru da necu danas na instrukcije. Pa je on rekao da ce mi poslati preko mail-a nekoliko zadataka , pa cu to da vjezbam. A sinoc sam sanjala da smo ja muamera i jos neko (ne sjecam se sad cijelog sna) bili na bazen i tu je bilo kupiti sladoleda. I ja sam vidjela neki sladoled od limuna i narandze i htjela sam ga kupiti.

 I onda je zazvonio ALARM, logicno, kad je onaj najbolji dio sna , ti se probudis. Ili kad ti u snu zvoni telefon, a u stvari (u real life) zvoni ALARM, opet se probudis, a ne znas ni ko te je u snu zvao (nisi se stigao javiti, ili si se javio ALARM-u, killer snova). A neki dan sam sanjala , da sam bila negdje u nekom stanu, pa je neko pustio na racunar pjesmu od Britney Spears, a pjesma se zvala "Tz, tz, tz". Hahaha, poslje sam ja trazila na youtube tu pjesmu , hahahah, i vidjela, ta pjesma ne postoji. Znaci, nema pjesme : Britney Spears-Tz,tz,tz. HAHAHAHAHAH







No comments:

Post a Comment