Tuesday, April 24, 2012

Fun

Ovome se vec smijem 5 dana, bas je mocno, hahahahhahah. =) 

Danas sam svirala gitaru, naucila sam nesto malo, uglavnom znam odsvirat pocetak ove pjesme ,,  ja sam ponosna na sebe, i ozbiljno razmisljam da kupim sebi gitaru, jest da imam malu ruku, i njezna sam, previse,, i bit ce tesko , jako tesko,ali svaki pocetak je tezak =)  =D.
 

Casove gitare mi je davao moj prijatelj Nermin, jedan jako jako jako fin djecak. =)
ovo on slusa:
In From The Cold - Rainy Days,  Metal Medley - Big four in four minutes,Nirvana - Where did you sleep last night ,SUICIDE SILENCE - Slaves To Substance,Alice In Chains - No Excuses, Metallica- Welcome home, 

I kad odem kod njega, samo se to slusa ,, i nesto mi se bas i svidi, =) , jer ja slusam svasta , sve sto mi je dobrooo. ..nista odredjeno. =) =) 


Trenutno slusam samo Hip Hop, i to mi bas prija u posljednje vrijeme, uglavnom happy sam.


Sutra ako bude lijepo vrijeme, idem kod Sanele, pa cu je slikati, u njenoj crvenoj haljini, koju je ona napravila, ako budu lijepe slike, stavit cu i na blog, =) . Nadam se da ce biti lijepo vrijeme, i jos lijepse slike, =) =D.

6 comments:

  1. Super ti je ova posljednja slika :)

    ReplyDelete
  2. gif je premoćan! mislim da ću se i ja sad danima tome smijati!

    ReplyDelete
  3. Hhahah, dobra je. Ko je nju naljutio :)?
    I gitara je cool, bit ces glavna u selu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah jestee,, ma sigurno je neki momak naljutio, da da, jedva cekam baviti se muzikom, hehe

      Delete