Friday, April 6, 2012

Gekås Ullared (part 2)

Dok smo isli za Ullared, poceo padati snijeg, ali nismo se htjeli vracati. Putovali smo 1 h. Kad smo stigli nije bila tolika guzva napolju, hvala Bogu. 4sata smo razgledali stvari po trgovini, bilo je predobroo, mislim da nismo ni uspjeli sve pregledati. =)
Kupila sam malo kozmetike:
 Lipgloss, za moje prijateljicee. =)
 Maskara, ta prva je predobra, ta druga nisam nikad imala,jer mi je u Bosni preskupa, a za maskaru ne bi nikad dala 25 km,..a ova treca, isto nezz nadam se da je dobra, =).
 Am to sjajilo za usne,od vanilije, je predivno, a i to od CocaCole, joj, moj omiljno pice. =)
 Voda za ispiranje usta, jedna od najboljih meni, zao mi je sto nisam kupila jos 5 flasica. =)
 Balzam, i deo, =) . Bili su jeftini, inace ne treba mi bas.

 Predobar parfem. =)
 Prelijep parfem, jest da je mali, al nema veze, =) .
 Maramice za samopotamnjivanje. =)

Malo robe:





 i ostalo:



Od svega najvise mi se svidja ovo, i tu cu da stavim moj jewelery. ;).

2 comments:

  1. jooooooj, sjajila, maskare, kremice... preslatko sve! a najviše homer! :)

    ReplyDelete