Tuesday, May 22, 2012

Bitchy Dust

Yeah, dobila sam prvi put neku nagradu, i bas mi je drago, i jos je ta nagrada od jedne osobe na ciji blog idem svaki put kad sam za racunarom. I volim sto pise svaki dan, pa svaki dan imam sta za citat, i smijati se, i zamisliti se, i tako dalje. Uglavnom i svi moji prijatelji znaju za njen blog, jer cesto im pricam sta sam procitala. Tako da i naziv posta je naziv njenog bloga, Bitchy Dust. =D
I zadatak je da napisem 7 stvari o sebi, a ja nagradu prosljedjujem, ko god zeli i ima vremena, pa isto nek uradi. =) Nezz bas sta bi napisala, ali mogu bar napisat sta volim i ne volim, a i onako na blogu inace pisem takve stvari, pa ako sta ponovim, nema veze, to sam ja. =D



1. JA VOLIM RIŽU, MOJE OMILJENO JELO, 4EVER <3 , I NE MOGU VJEROVATI DA NE VOLIM SUSHI, KAKO ?? HAHAHA

2.VOLJELA SAM ICI U SKOLU, VOLIM ICI NA FAKULTET, VOLIM UCITI. (jel to normalno)


3.KAD SAM BILA MALA IMALA SAM  NESTO KAO Zwangsstörung ili u prevodu opsesivno-kompulzivni poremecaj, MORALA SAM SVE DOTAKNUT PARAN BROJ PUTA,ILI DA STVARI BUDU POREDANE PO VELICINI I JOS SLICNO, DA BI KASNIJE SAZNALA, DA JE PUNO MOJIH PRIJATELJA TO IMALO, I DA TO IMA PUNO DIJECE, I DA S VREMENOM TO PRODJE, A KOD NEKOG OSTANE ZAUVIJEK. =O, KOD MENE JE PROSLO, A MISLIM DA TO NASTANE IZ DOSADE. =(



4.MENI NIKAKO NIJE LIJEPO KADA DJEVOJKE NA FB PISU STATUS O NOGOMETU,UTAKMICI, REZULTATU, I  KAKO JE NEKO IGRAO! MISLIM KOGA BRIGA? =O A UZ TO I STATUS O VREMENU! hahaha



5.MOJ OMILJENI CARTOON JE SPONGEBOB SWAMKOPF,

6.GRICKAM NOKTE, MRZIM STO TO RADIM, I NE KONTAM ZASTO TO RADIM, ALI TRENUTNO SAM PRESTALA, SAD IMAM DUGE LIJEPE NOKTE, AL TO JE ZBOG LAKA ZA NOKTE KOJI SAM KUPILA U SWE, I DOK GA IMAM, NE RADIM TO, =D, A I TRENUTNO PUNO PISEEM ZA FAKS , TAKO DA NEMAM VREMENA ZA GLUPO GADNO GRICKANJE.

=D

7.IMAM RUZAN (CUDAN) GLAS!


Kasno je sad, i jos uvijek ucim, istu stvar, vec 3-4 noci. Blizi se kraju, pa cu nastavit sa matematikom, mislim nisam odavno. =O








8 comments:

  1. Divno je upoznati te malo vise,slazem se za statuse na fcb;) Prugasti outfit otkida,izgledas wow!
    xx
    B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha drago mi je da se jos neko slaze,, a hvala punooo. =D

      Delete
  2. 3., 4. i 5. je <3 <3 <3 awwww....
    pogotovo ovo treće, zwangsstörung FTW!

    ReplyDelete
  3. :D za sve.
    I kako možeš reći da imaš ružan glas? Možda je samo drugačiji od drugih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala za sve =)...pa nekome ide na zivce kako pricam, znaci da je ruzan =(

      Delete
    2. A tebe bas briga sto nekom ide na zivce. Taj neko ni ne mora da te slusa :))
      A to za OCD - ja sam kao klinka obavezno preskakala okrugle shahtove (doduuse i danas to radim ali valjda nesvesno) :))

      Delete
    3. hahaha jeeel, hahahah, omG, znaci jos traje, =O, a hvala , tako je,odsad kazem: nemoj me slusat ako te nervira moj piskavi glas, hehehe =D

      Delete