Friday, June 15, 2012

Eagle Eye Cherry



Jednom mi je prijateljica pricala, kako napraviti NEWSPAPER manikuru, ali nisam ja nista skontala. Ali kad sam na ovom blogu procitala kako ide, odmah sam se bacila na posao. Uglavnom toliko je zanimljivo kad ti ostanu slova na noktima, da bi pozelio praviti iznova i iznova, ja sam 2 put. =D
Uglavnom, potrebno je nokte lakirat nekom svijetlom bojom, isjeci komadice iz novina, i alkohol, komadice umociti u alkohol, stavit na nokte 5 sekundi, pritisnut , i to je to. =D

I ovako to izgleda kod mene:

Danas sam pakovala zimsku obucu, i trazila ljetnu, mislim i onako kuci nemam svoju sobu, pa mi je sve u kesama =( . Uglavnom, ovo sam izdvojila:
Puno su stare, 2 puta bila u posjeti obucaru,  ali su preudobne, kao da imam samo carape na nogama, a ne patike. Mislim savrsene su za ljeto!

Ove sam dobila proslo ljeto, mama je nasla, ali nisam ih oblacila, nezz zasto, nadam se da hocu, ovo ljeto! =D


Stare isto, ali su jako dobre! =D Nema pertli , nema patnje! =D

Ove sam planirala za grad,one su isto od proslog ljeta, ali danas kad sam ih probala, toliko su nestabilne, nezz sta cu snjima ! 

Poklon od tetke iz Turske, slabo nosim japanke, jer kad hodam toliko mi se rasire prsti, da izgleda smijesno, tako da kad idem na kupanje, isto nosim patike, sa carapama, u sred ljeta! =D


No comments:

Post a Comment