Tuesday, August 21, 2012

Mo"star"

Trebam odmor od ucenja, i knjiga, i kuce!

Sutra idem u Mostar, kod Muamere. Zadnji put kad sam bila izgledalo je ovako (mislim obicne slike mosta, i jedno zanimljivo drvo, nezz gdje se tacno nalazilo ,jer smo isli i u Srajevo,i u Konjic, spavali u neke bungalove, isli na jezero.. prava turneja po BiH):

Nadam se da ce ovaj put biti vise slika, i mene na slikama, i da ce biti zanimljivije, =D ! =D


Sinoc na jelovniku, suha supa! Ko zeli recept za ovo ukusno jelo, nek javi u komentar, jednostavno a ukusno.




Idem se pakovati! =D

10 comments:

  1. U nas se to kaže špagete. Ta suha supa mislim... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej dajdza, to su oni rezanci za supu, zato suha supa, i ide kocka za supu, zato isto suha supa, ma daj dajdza, pa znam ja sta su spagete, to je moj specialitet! hahah =D

      Delete
  2. Divne su slike, svidja mi se i tvoj outfit. Imas divnu kosu :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Lijep topić i divna kosa - nikad je se ne mogu nagledati!
    A fotke su divne, posebno ove s mostićem.. nadam se da ću i sama nekad otići tamo..

    ReplyDelete
  4. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Great foto! You are beautiful! <3
    I follow your blog and invite follow to my blog http://leblogdesaly.blogspot.com/
    kisses :)

    ReplyDelete
  6. !!!That bridge!!! One day I WILL come and visit!!! and jump off over there!!!!!!! love your outfit..cute as always:)

    Cheers

    EDGYMIX-Travel for Fashion”

    ReplyDelete