Monday, November 12, 2012

Happy Monday.




(Vjezbe iz mehanizama, komplikovano,, zapetljano, ali je zanimljivo =D. Uglavnom ako se sve crta precizno i ako uzmemo razmjeru da je npr. 0,15 metara u sekundi , jednako jednom centimetru, onda lahko dobijemo brzinu neke tacke, bez da racunamo nekom formulom jer je samo potrebno linijar izmjeriti pravac koji smo nacrtali i to je to, i ako je velika procedura dok se dobije ovakva slika, pravac jedne tacke , pa druge, pa onda spajanje,  huh, =D. Uglavnom predavanja na kojima je samo teorija, mi je postala dosadna, i vise volim raditi zadatke, nego slusati teoriju i pisati i pisati , racunanje je mnogo zanimljivije i brze prodje vrijeme kad radis nesto sto je zanimljivo!)

Prosle sedmice sam  bila raspolozena za slikanje, mozda je to bilo zbog lijepog vremena., =D. Tako da se nadam da ce tako biti i ove sedmice, i da cu malo vise pisati. =D  Sutra idem sa fakultetom (rajom sa faksa) u posjeti jednoj fabrici u mom Sanskom Mostu, =D to ce biti kao jedna mala ekskurzija (mozda ne tako zanimljivo kao u srednjoj, jer smo svi pod nekim pritiskom od silnih grafickih i seminarskih radova,nista nije kao prije). Mozda cemo isto tako ici i u Rijeku, i u jos par gradova. =D
 To je to! =D Idem!

17 comments:

  1. Cute look,love your sweater
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uuuu odličan izgled, džemper je jako lijep, a farmerice ti jako dobro stoje.
    Dok god ti je zanimljivo ono što učiš i studiraš dobro je!

    ReplyDelete
  3. All gorgeous. I love the 2nd look, you hair looks really great in that picture plus the white and black is so classic.

    ReplyDelete
  4. Jao ovo me meni jako komplikovano i kada sam pocitala tvoje objasnjenje vrti mi se u glavi.
    Sta cu, ja sam ti tu uzas i katastrofa. :) :)
    Nego, outfit je jednostavan, lep i lezeran i zato mi se mnogo svidja! :)

    ReplyDelete
  5. Oh we really adore that stripped sweater! =)
    Have you been to London before? Come along and see some pictures of this lovely city :)

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    ReplyDelete
  6. Nemoj k'o maca nedje završiti :O super su ti ovi postovi,bilo bi dobro da barem jednom mjesečno imaš ove everyday outfite npr.cijelu jednu sedmicu :*

    ReplyDelete
  7. prvi, drugi i peti outfit = savrseni♥ +.+

    ReplyDelete
  8. 2, 4 i 5 :)
    macica je legenda, bas me nasmijala :D

    <3

    ReplyDelete
  9. Sve su ti kombinacija puno puno dobre. Al' 4. je puno puno puno dobra :D
    <3

    ReplyDelete
  10. 1,2 i 5 top :)

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Joj, ne znam gdje bih krenula, moram prokomentirati tvoje divne kombinacije.
    1. kombinacija - odlična! Naj naj mi je majčica, voljela bih jednu takvu ali sve je supet.
    2. kombinacija - bijela haljinica je mrak, gdje si ju nabavila? I ogrlica mi se sviđa!
    Sviđaju mi se i ostale kombinacije, posebno vestica iz pete kombinacije, ali prve dvije su mi definitivno najbolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam na Lookbook, da je iz ZARE hajlinica, =D i hvaala ti puno na komentarima =D
      <3

      Delete
  12. All very pretty outfits, but nr. 1 is my favorite :) x

    ReplyDelete