Monday, December 24, 2012

Nagrada i razotkrivanje

Dobila sam nagradu od moje omiljene blogerke  pa trebam napisati 7 stvari o sebi, i naravno tagovati, ali ja cu napisati par stvari, i necu nikog tagovati, hah =D


1. Kovanice mi imaju uzasan miris, posebno one stare koje su prosle kroz puno ruku, pa kad placam nesto, jedva cekam oprati ruke jer ne mogu nista raditi snjima, posebno ne jesti hranu (npr. sedvic ako nije u nekoj papirnoj vrecici), mozda ovo zvuci malo cudno, ali vidjet cemo u komentarima ako neko ima isti problem: =D


2. Jedno vrijeme nisam voljela zivotinje, ali kako imam sad jednu slatku i finu i pametnu macku Bubu, volim i nju i sve ostale slatke zivotinje, inace sad su mi sve fine , =D kao ovaj slatki majmun:



3. Uvijek nosim carape, i kad je ljeto i cak i kad spavam, mislim meni to nije cudno, ali par ljudi je reklo da im je cudno, ono mislim, zar je danas sta cudno, imam ruzne noge , tvrde , i boli me kad puno stojim, i puno cipela mi je kruto i rijetko nadjem neke koje mi odgovaraju.. ali mislim da nije to neki veliki problem, =/ mozda ,.. =/


4. Kad sam bila mala nisam voljela gljive, majonezu, i masline, sad volim sve to. Hrana je nesto najljepse sto postoji, Uzivam u hrani!


To je to, ostalo ostavim za drugi put. =D
U petak je dosla moja prijateljica koju nisam dugo vidjela , pa sam dobila divan poklon od nje =D .

A u subotu sam bila u gradu na caju sa divnom blogerkom Aidom. =D Bilo je zanimljivo jer smo imali puno temi za razgovor. =D (poslje ce biti slike). =D


I jos par slika od prosle sedmice:







18 comments:

  1. Šta je ba ovo, gdje druga polovica posta? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nema nema i ovo je previse, haha , sad samo kratki postovi =D

      Delete
  2. hoš pola marke xD , baš mi se sviđaš na posljednjoj slici Samaraaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. samo papirni novac, haha =D da da, Samara, i ima TV iza mene,sve fino kao original, ahhaha =D

      Delete
  3. I ja sam uvijek u čarapama, skoro pa nikad ne idem spavati bosa -_-

    ReplyDelete
  4. Haha, ti si kul lik!!! Ni ja nisam volela masline a sada ih volim!!! :))

    ReplyDelete
  5. Ja općenito ne volim dirati novac. Tako mi prljavo djeluje i stvarno odmah trčim prati ruke. ne volim masline i stalno sam u čarapama, ali iz drugog razloga. Zbog kupanja na Uni u djetinstvu, nahladim se čim bosa stanem na pločice pa sam navikla da mi je pametnije nositi ih stalno :)

    ReplyDelete
  6. i ja ne mogu bez carapa, i spavam u njima, skoro i ljeti - ali zato jer mi je uvijek hladno :/
    drago mi je da sada volis zivotinje, jer ja ne mogu shvatiti ljude koji ih ne vole

    <3

    ReplyDelete
  7. oO i ja imam isti problem sa kovanicama, eto nisi sama :)Slike cu ti sad poslati, malo sam bolesna tako da nisam imala snage traziti kabal od kamere :)

    <3

    ReplyDelete
  8. Jaoo, ovo s hranom je ista stvar kod mene. također nisam volio gljive i masline a sada ih obožavam :)

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    ReplyDelete
  9. Slažem se za ovo za pare, općenito perem ruke čim uđem u kuću.
    Ni ja ne mogu bez čarapa, čim je r u mjesecu u mene su čarape na nogama.

    ReplyDelete
  10. ovaj majmunček je preslatki :D
    totalno se slažem za čarape haha

    ReplyDelete
  11. Ja se slažem za ovo s kovanicama :D!

    ReplyDelete
  12. Such cute pictures, enjoy Christmas :) x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Ja se teško odviknem čarapa kad dođe ljeto,a i imam suhe pete pa se ježim kad dirnem nogom od nogu tako da i zbog toga nosim :D a i inače sam zimogrozna haha.Ja zimi utrpam donji dio piđame u čarape i još šlape obučem.A znala sam spavat i s rukavicama na rukama,aj nadmašite to! hahah :D

    ReplyDelete