Sunday, December 28, 2014

Crni i bijeli kolac (bez jaja) recept

Danas cu vam napisati dva recepta, za ova dva ukusna kolaca, jedan je cokoladni, a drugi je sa mirisom limuna, i pravo onaj suhi fini kolac, koji se jede uz salicu kahve ili caja. =D 



Cokoladni kolac ( poznatiji kao: Crnac bez jaja) sa glazurom

KORA: 
-3 čaše jogurta
 (ja sam koristila tecni, onaj od 1 litar, pa sam za mjeru uzela one plasticne case, za jednokratnu upotrebu)
-3 čaše brašna
-2 čaše šećera
-1 čaša ulja
-3 velike kašike kakao (kakao u prahu)
- 2 male kašike sode bikarbone


Sve sastojke pomijesate zajedno, bez nekog redosljeda, i izlijete u lim koji ste premazali maslacem i pecete 20 minuta na 200°C (Ja sam naravno pekla duze, provjerite sa cackalicom ili nozem da li je peceno).

GLAZURA:
-150 g maslaca
-150g cokolade za kuhanja
-10 velikih kašika mlijeka
-10 velikih kašika šećera

Maslac stavite da provrije, i smaknete sa vatre dodate ostale sastojke, i mijesate dok se ne stopi i razlijete na vruc kolac i ostavite da se ohladi.







Bijeli  kolac (bez jaja)  (poznatiji kao: Kardemmumarutor)


  
Ovaj receept je iz jedne svedske knjige sa receptima, mjere su u dl.
Malo sam izmjenila recept, jer ima neke sastojke koje nisam pronasla kod nas (kardamom, ako znate gdje ima kupiti mozete mi napisati u komentarima, i u kolac ide 1 mala kašika mljevenog kardamoma, i onda pravite kolac, bez limunove korice), ali i ovako je preukusan.

- 5 dl brašna
- 2½ malih kašika praška za pecivo
- 2 dl šećera
- 50g  tvrdog margarina
- 2½ dl mlijeka
-krupni šećer (koji se posipa iznad kolaca, prije nego ga stavite peći)
-korica od limuna (koju stavite u kolač) u slucaju da nemate kardemom (po originalnom receptu), a moze i bez  bilo kojeg od ovo dvoje, i to je to,

Naravno vi mozete staviti u kolac i nasjeckani badem ,ili orah (po orginalnom receptu), kako ko voli , ja ne .=D 



Koji je vas omiljeni kolac ? 

No comments:

Post a Comment