Saturday, February 28, 2015

Essence lipliner (olovka za usne) 05 soft berry / Essence stay natural concealer (korektor)

 Neki dan sam bila u DM i kupila svoj treci korektor, i svoju cetvrtu Essence olovku za usne.
A sad malo o njima i slike naravno:

Cijena : 2,15 -KM
Ne znam sta je to, ali jedva sam pronasla ovu nijansu, izgleda da su svi ludi za essence olovkama.
Ja sam citala puno recenzija o njima, i sama napisala po koju recenziju, i tako vidjela kako ova super izgleda, pa sam odlucila se za kupovinu iste.



Cijena : 4,25-KM
1,5 ml
Upakovana je u ovu foliju, sto je super, u trgovini su testeri svi bili nekoristeni, vjerovatno jer je jako tesko / treba puno vremena da proizvod se istisne. 
Napravljena je sa mehanizmom, za nekog prakticno, za nekog ne, a meni je bas zabavno, =)uglavnom oko 16 okretaja da bi proizvod poceo izlaziti,  Vjerovatno zbog toga su testeri bili neiskoristeni, tj.novi, jer i ja sam se namucila dok sam mogla testirati proizvod.

Uzela sam nijansu 03 SOFT NUDE , i djelovala mi je najsvjetlije, a i kad sam stavila na lice, bas je svijetla nijansa, tako da mi se svidja, jer ostala dva korektora koja imam su tamnija od njega. 
Kako se ponasa na licu vam ne mogu reci, nemam nekakve strasne podocnjake , a i sve se to da sakriti puderom koji koristim, ali evo stavila sam na ruku pa mozete vidjeti kako pokriva ovaj korektor:
Samo druga slika je slikana bez blica. Malo sam se zbunila, dok sam ovo pravila, pa ne moze stati ovdje veca slika,a ne bi ni izgledalo ljepo da sam ih drugacije poredala, ali zato imate opciju da kliknete na ovu sliku, da bi je bolje vidjeli.



Evo i slicica kako izgledaju ova dva proizvoda na meni, i ako cu napraviti i jedan post sa malo ljepsim slikama, ovo je samo za prvu pomoc:

U DM-u je trenetno na akciji par proizvoda ,i akcija traje do 10.3, a proizvode koje sam koristila i koje bi vama preporucila su:
Ne znam od kada ima ovaj So...?SuperStar edt kupiti kod nas, al cim potrosim ove svoje parfeme kupujem ovaj. Imala sam parfem, imala sam edt imala i losion i gel za tusiranje, i ovo mi je divan miris. Ako me pratiti na blogu dugo, znate da sam isla u Gekås Ullared (velika i jeftina trgovina gdje imas sta gledati cijeli dan)i tu pronasla ovaj parfem, i zaljubila se. A kad sam vidjela da ima kod nas kupiti bilo mi je drago. Pa mozete vidjeti nije skup, a fini mirise.
Evo slike iz tog mog New In posta da ne morate tamo listati : 


Rimmel ruzevi su super , ako nemate kupite, jos su sad na akciji, imam jedan, steta sto kod nas nema kupiti sve nijanse, bas dobijemo one bezveze, al medju njima ima i par koji su meni super, odlicno izgledaju na usnama,i ugodne su za nositi.




I jos nesto, ne dobivam cesto poklone ali kad ih dobijem, onda su stvaro predobri, kao ova soljica Mumijevi koju sam dobila od svoje tetke, a ako me pratite na instagramu mogli ste je vec vidjeti :



Kako vam se svidja post ? 

3 comments:

  1. Super post. Ova prva olovka je odlična! :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Solja je preslatka! A ja essensove olovke obozavam. :)

    ReplyDelete
  3. Zdravo :) Nominovala sam te za Liebster nagradu na svom blogu, možeš da pogledaš ovdje o čemu se radi: http://in-love-with-art.blogspot.com/2015/02/liebster-award-11-facts-about-me.html

    ReplyDelete