Sunday, March 22, 2015

Essence olovka za usne/lipliner 12 wish me a rose

Evo kupila sam i moju 5-tu essence olovku za usne, koja mi se najmanje svidjala, a na prvom mjestu je trenutno 05 soft berry , koju sam ovaj mjesec cesto stavljala, i koja mi je favorit. Imam par rozih ruzeva, i trebala mi je olovka, i ako mi se na pocetku ova nije svidjala, sad mi je super, =D.

Cijena ove olovke, kao i svih ostalih je 2,15-KM, =) 



Evo ovdje slike, pa mozete vidjeti kako mi stoji, a na ocima, sam stavila umjetne trepavice, koje sam dobila od rodice, i kako sam izgubila jednu trepavicu, odlucila sam je izrezati na komadice, ne samo da je izgledalo lijepo, vec je bilo tako jednostavno za staviti, =D , tako da ako i vi imate problema sa stavljanjem umjetnih trepavica, mozete pokusati ovako:



Na ovoj slici najbolje mmozete vidjeti umjetne trepavice, nije identicno na oba oka, jer sam koristila samo jednu trepavicu, a i nisam puno maskare ispod stavila.




Kako vam se svidja post? Imate li neku ideju za sljedeci post? Koliko essence olovki vi imate? =D 

3 comments:

  1. Olovka je divna! Baš mi je prijateljica rekla da mi ju je kupila, jedva čekam da ju isprobam, a što se tiče trepki, uvijek izgubim jednu ahaha, ali ovako je 100x lakše. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. puno lakse kad naprais od jednee trepavice njih vise komadica, i akse za stavljati, a essence olovke su zakon!
      hvala na komentaru <3

      Delete
  2. Olovka je divna! Baš mi je prijateljica rekla da mi ju je kupila, jedva čekam da ju isprobam, a što se tiče trepki, uvijek izgubim jednu ahaha, ali ovako je 100x lakše. :D

    ReplyDelete