Wednesday, April 15, 2015

Balea regenerator za zahtjevnu i ostecenu kosu vanilija i bademovo ulje/Essence cetka za bledanje sjene


Balea intenzivna njega regenerator VANILIJA I BADEMOVO ULJE  za zahtjevnu i ostecenu kosu
Meni najvse odgovara Balein sampon i regenerator mango i aloe vera, i njih uvijek kupujem, a tu i tamo kupim neki drugi, jer sampone i regeneratore treba nekad promjeniti, tako da svako trece pranje koristim drugi proizvod. Uglavnom ovaj sam kupila jer je novi i jer pise da je za zahtjevnu i ostecenu kosu, i htjela sam probati ga, Sto se tice mirisa, nisam zahtjevna, i prija mi svaki miris. Ovaj mirise kao onaj njihov uljni losion za tijelo od badema za kojim su svi ludi , tako da je miris lijep , ali se bas i ne zadrzava u kosi nakon pranja. Ono sto me je odusevilo kod ovog regeneratora je to sto mi olaksava cesljanje . I zbog toga je vec moj favorit i kupit cu ga opet, mozda cak i kupim sampon.
Na ambalazi pise : Njeguje i regenerira kosu. Olaksava cesljanje/rascesljavanje i daje elasticnost kosi , Njeguje i i zagladjuje kosu. Daje sjaj i mekocu kosi .Bez silikona. Njezna prema kosi. 

Cijena ovog regeneratora je : 2,45-KM.

Ako niste znali i moj omiljeni sampon ce promjeniti, i nadam se da ce mi jos bolje odgovarati, Isto  njeguje , ali drugi miris i ambalaza. 
Ovaj mi isto odgovora:
A ovaj sam samo jednom koristila, i nije mi bio nesto, a kako vise ne koristim farbu za kosu , necu ga ni kupovati :


Essence cetka za bledanje sjenila
Kada sam kupila onu crnu Essence cetku za blendanje mislila sam da mi ne treba i ova, ali treba. Ova je puno meksa, a i veca je , pa se moze koristiti i za konturiranje. A tako je lijepo nanositi i blendati sjenilo sa ovom cetkom, ne kazem da je crna losa,nego da su obe dobre, i obe su mi trebale. =D 
Cijena ove cetke je : 3,15 -KM


Kako vam se svidjaju moji noviteti? Jel koristite/imate neku od njih? 

No comments:

Post a Comment