Sunday, December 6, 2015

novi post / purple makeup / 2 outfita

I evo ga , novi post =D . Dva outfita i kako sam se sminkala za vikend, kad sam bila kuci, uglavnom negdje su slike sa blicom, negdje bez, pa sad koje je ljepse, zavisi kako kome, uglavnom prvo sminka. Nove cetke od essence, koje su iz limitirane kolekcije su savrsene, i puno olaksavaju sminkanje, posebno ona za precizno nanosenje sjenila. A pocela sam koristiti paleticu koju sam dobila ljetos IDUN minerals , lijepe ljubicaste nijanse, al steta da nisu mat., vec su nekako neonske , cudne, ne znam objasniti, bit ce mozda recenzija ako vas zanima... U essence bazu sam zaljubljena , i super mi je, 

#1

#2

Kako vam se svidja novi post? 

6 comments:

  1. jako lajkam ovu tamnoplavu bluzu, divna je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je jumpsuit, uglavnom, i meni je bas lijepo, jos tamnoplava divna boja =D
      hvala na komentaru <3

      Delete
  2. Uuuuuuu al' si uvježbala izvlačenje eyelinera, bravisimo!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jer sam pocela koristiti gel eyeliner juhuu, punno je lakse,i nanesem skoro isto na oba oka, dok sa onim drugim, jedno oko bude ovako jedno onako,hahah hvala puno =D

      Delete
  3. Super je post, extra ti je ova mauve nijansa na usnama, tus perfektno izvucem, sta koristis za konturisanje? Odlicno to izvedes, jedino mi se ne svidja puder- bas je primjetan, a pretpostavljam da je facefinity 3u1? I u borice oko ociju ti se uvukao korektor?! Jedina zamjerka, jer inace imas bas perfektnu kozu, cak ti i ne treba toliko, radije probaj sa BB kremom, steta da prekrivas, a imas normalnu kozu bez ikakvih mrlja! :D

    Svidjaju mi se i kombinacije, outfiti, vise ovaj drugi, bez ove karo kosulje...cizme su vrh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah ma puder ovaj je uzasan onaj mislim super je al ne odgovara mi nijansa, od rimela onaj stay matte sto je kao pjena, u tubici, a nemam korektor pa sam stavljala od max factor cc kremu jer je najsvijetlija nijansa, a joj i meni uzasno smetaju ove borice oko ociju, jer ih nema kad ne stavljam puder, aa imam bb kremu od garnijera, znas kako je ruzna , i isto mi nijansa ne odgovara, i cuje se na alkohol puno, ... cizmice sam dobila od neke zene, stare su ali dobro ocuvane, i jednostavne, bas ih volim.
      Hvala ti puno na ovom komentaru, nadam se da cu uspjeti naci savrseni puder =D
      =D

      Delete