Sunday, March 6, 2016

Essence I love colour intensifying eyeshadow base / podloga za sjenu za oci


Ako ste bili skoro u CM-u mogli ste da vidite puno noviteta od essence, nesto sto ce biti dio stalne kolekcije, a ne neka limitirana, za koju se moramo otimati , haaha. Uglavnom i ako imam ono njihovu staru bazu, tj bazu I love stage, o kojoj sam citala samo pohvale, i kojoj je uloga da produzi trajanje sjene na ocima, uzela sam ovu  Essence I love colour intensifying bazu za sjenilo, jer ova ne samo da produzava trajanje sjene na ocima, ona pojacava intenzitet boje sjenila dok sam procitala i da se moze nositi samostalno. I ako im je pakovanje  slicno,  razlikuju se , a to mozete vidjeti i na slikama. Mnogima je kod Essence I love stage baze smetalo sto je baza zuckasta, i ako je bila dobra produzavala je trajanje sjenila, i sjenilo se nije uvlacilo u pregibe oka, ova baza radi to isto i plus je sto boja bude intezivna, sto se baza moze nositi samostalno, i to sto je i ako se ne vidi dobro na slikama ona blago roza , znaci nije cisto bijele boje kao na slikama.

Cijena Essence I love colour intensifying baze za sjenila je 5,25-KM, kupila sam je u CM-u, a sve ostalo mozete vidjeti na slikama.






A sad jedna usporedba I love stage i I love colour intensifying baza : 




I zadnja slika na kojoj vidite kako sjena izgledaju bez baze , i sa bazama, tek sad vidim koliko ova I love stage baza i njena zuckasta boja ubija svijetle sjene, tako da ako se ne mozete odluciti  izmedju ove dvije baze, a sigurno sad mozete , ova nova je odlicna  a obe imaju istu cijenu. 

Nadam se da vam se svidja post, i da ce vam pomoci pri kupovini , da lakse odlucite koju od ove dvije baze da kupite. 
=D 

7 comments:

  1. Kod nas u DM-u, a ni u Liliju nisam videla ovu bazu, ali ovde sve kasni tako da nisam puno iznenadjena... :D
    Jako si me zainteresovala jer onu "zutu" nisam probala otkad joj je promenjena formula bas zbog negativnih komentara.
    Inace, jako lep look. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa i bolje da nisi, ova je bolja, jer vidis i sama na slici, kako je ruzno ako volis svijetle sjene, kako su zute, bas zbog te baze, ova mi je zbog boje bolja, a i vidis kako je sjenilo intenzivnije =D
      a ja sam se iznenadila kad sam vidjela da je kod nas doslo nesto na vrijeme, mislila sam da sam u Njemacku dosla a ne u Bosnu, haha =D
      hvala na komentaru <3

      Delete
  2. Ovakvu sam recenziju priželjkivala! Pa Essence je sve bolji i bolji! Svaka im čast. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tako je, jedva cekam sta cu sljedece uzeti i recenzirati =D haha jer bas slabo ima recenzija o novim proizvodima, pa je bas rizik kupovat, ili nije, essence nije skup, =D
      ali opet vise bi voljela citati recenzije prije kupovine =D

      Delete
    2. Slažem se, no eto, s razlogom smo sebi prišile uz ime titulu blogerke. Bar mi prve treba da priglimo inovacije.
      No ista sam. Prije kupovine prevrnen net naopako kako bih našla recenziju i ubijedila samu sebe u kupovinu. :)

      Delete
  3. Meni se I <3 Stage nikako nije dopala. Ova mi se već na prvu više sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono sto sam ja mogla citati po recenzijama, o I love stage bazi za sjenilima, je da svakome smeta ta zuta boja, i to sto nista ne radi za intenzzitet boje sjenila, i meni je ova bolja =D

      Delete