Wednesday, March 30, 2016

Essence LIGHTS OF ORIENT LE kolekcija

Skoro sam vidjela na youtube dolazecu limitiranu Essence kolekciju, koja mi se bas svidjela , da sam odlucila napraviti post, a ako dodje kod nas, a nadam se da hoce bar nesto, onda ce biti i recenzija. Odlucila sam napisati ovakav post jer mi se svidjelo vise proizvoda iz ove kolekcije. Light of orient je naziv nove kolekcije, a ako ste gledali crtani Aladin i carobna lampa, znat ce te da su nazivi nijansi, prema tome crtanomi jos nekim orijentalnim . 

Paleta sjena 01 we heart arabian nights cijena oko 9,-KM

Olovke za obrve u dvije nijanse: 01 sunkissed beauty i 02 oriental beauty  (01 je svijetlija, a 02 tamnija) oko 4,-KM


Tus za oci u olovci 01 Aladdin loves cat eyes



Matt ruz za usne u tri nijanse: 01 belly dancing queen (crveni) 02 princess jasmines choice (ljubicasti) i 03 the sultan's daughter (rozi) oko 5,-KM

Bronzeri u dvije nijanse : 01 sunkissed beauty (svijetli) i 02 oriental beauty cijena oko 7,-KM

Highligter u stiku nijansa 01 golden gate to orient cijena oko 8,-KM
 Rumenilo u nijansi 01 princess Jasmines choice
Cetka za rumenilo 01 a whole new world cijena oko 6,-KM
Lakovi za nokte nijanse 01 golden gate to orient (zlatni) 02 the sultan's daughter (rozi) 03 princess jasmines choice (ljubicasti sa sitnim sivim simerom) 04 belly dancing queen (pink) cijena oko 4,-KM

 Naljepnice za tijelo i prste 01 magic carpet ride cijena oko 6,-KM

Sprej za tijelo 01 genie inthe bottle cijena oko 6,-KM.
 


Moji favoriti su paleta i ruzevi, highligter je isto prelijep, ali imam ih previse =D Sta mislite o ovoj Essence kolekciji, i da li ce doci kod nas svi ovi lijepi proizvodi? =D 


2 comments:

  1. Ruževi, bronzeri, highlighter, četka....hahaa, pa i ove tetovaže... sve mi je interesantno

    ReplyDelete
  2. Taj hajlajter mi treeeebaaaaa!!! :)))

    ReplyDelete