Sunday, April 3, 2016

dmBio prirodno ulje od kokosa

Ovo ulje sam kupila negdje u semptembru 2015. godine u DM-u , i platila sam ga 6,50-KM. Ovo je 5 ulje od kokosa koje sam koristila, a koja jos sam kupovala mozete vidjeti u ovom postu gdje sam navela sva ulja koja sam koristila do sad i jos jedno koje nije navedeno tu al ima u ovom new in postu, a kome se ne gledaju linkovi, evo nabrojat cu ispod sva ulja,cijenu i kako su se meni svidjela: 

1.RAW FOOD SHOP KOKOSOLJA VIRGIN (dobila od rodice, najbolje ulje koje sam koristila, cijenu ne znam, prvo kokosovo ulje koje sam koristila, i od ovog je sve pocelo, tad jos nije bilo kod nas da se kupi kokosovo ulje)

2. Tahirović KOKOS ULJE 100ml cijena 12,95-KM (dobro ulje ali nista posebno, skupo, i nema previse informacija na ambalazi)

3.GAMEHA hladno cijedjeno ulje 100ml cijena 7,20-KM (bolje nego Tahirovic ulje)

4.RAPUNZEL kokosfett MILD 200g cijena 12,95-KM (kupljeno u nekoj trgovini zdrave hrane, lose ulje, ukus grozan, ne mirise na kokos, tj bez mirisa je,)

5. DM Bio kokosovo ulje 220ml cijena 6,50-KM,  (jeftinije od svih gore navedenih, miris divan po kokosu, ukusan od svih navedenih, najslicniji prvom, )


A sad opet nesto o ovom DM Bio kokosovom ulju.

Sastav: Nerafinirano ulje kokosa, iz bioloskog uzgoja.
Podnosi visoke temperature te je kao takvo idealan za kuhanje, pecenje i przenje.
Cuvati od topline i direktnog suncevog uticaja.
Moze na sobnoj temperaturi preci u tecno stanje.
Zemlja porjekla: Filipini.









Za prvo znam da je djevicansko a za ostala ne, jer i ako sam citala puno o kokosovom ulju, opet nisam razumjela kako prepoznati koje je koje, jer negdje pise da preradjeno nema miris kokosa, ali opet da oni mogu staviti umjetni miris bla bla, a i  kao sto vidite sva druga koja sam kupovala kod nas, osim prvog kojeg sam dobila iz inostranstva, nigdje ne pise da li je djevicansko ili nije, ili da li je preradjeno ili ne. Na ovom dmBIO pise da je nerafinisano ulje kokosa. Negdje sam citala da postoji samo djevicansko (ekstra djevicansko) i rafinisano ulje , a na ambalazama znam procitati i organsko, hladno cijedjeno,neradinisano... Ako ko zna jos nesto neka slobodno napise u komentarima, bit ce od pomoci. 

Ovo je jedno od ukusnijih ulja koje sam probala.Tako da osim za kosu i lice koristim ga i u caju, ili ga uzimam samog , po jednu kasicicu na dan. 

Ono sto sam primjetila neki dan je nesto zuto, kao kahva na dnu, i ne znam od cega je, ali mislim da nije nista strasno, ali bilo mi je cudno, jer uvijek kad sam koristila ulje uzimala sam cistu kasiku, i nikad mi se nije jos otopilo cijelo ulje, jer je uvijek stojalo u hladnoj prostoriji, i daleko od sunca. 
Evo mozete vidjeti na slici, pa ako neko zna o cemu se radi neka napise:




2 comments:

  1. Ja sam kupovala ovo Tahirović i baš mi je skupo a ne dođe ga puno.. Mislim da ću preći na ovo DM-ovo, povoljno je skroz :D Ja još nisam koristila za kuhanje nekako se ne usudim još uvijek, ali koristim za kosu, ruke i nokte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ni ja za kuhanje, a ovo DM-ovo je tako ukusno , mislim da bi super bilo i za kuhanje, samo sto ja bas ne pravim jela gdje bi ga mogla koristiti,tako da ga jedem samog.=D

      ma bezveze je ovo tahirovic, i ricinusovo ulje im je skuplje, a dodje malo.

      Delete