Saturday, April 16, 2016

Max Factor Masterpiece High Precision Liquid Eyeliner




Max Factor Masterpiece High Precision tečni liner za oči,  cijena ovog tuša za oči je oko 8 €  mozda i vise, nisam sigurna, ako neko zna neka napise u komentarima, mislim da kod nas u Bosni nema da se kupi ovaj proizvod, a i bolje da nema, zasto? pisat ce u nastavku.

Nijansa je 01 velvet black i mislim da nema drugih.


Prvi put kad sam ga koristila bilo je okej, lijepa intenzivna crna boja, cudan vrh, kao neka lopatica, nema vrh , nego je zaobljena.
Drugi put sam nanjela preko sjene, i tu je zakazala, od tad je nemoguce nanjeti ovaj tus, i ako se vidi da ima puno proizvoda, nisam mogla nanijeti tus normalno.
Treci put, katastrofa, tako mi je zao jer bez sjene je izgledao savrseno, preko sjene grozno, i sad se ne moze normalno koristiti.
Ono sto je jos gore, ne mozete vuci drugi sloj, jer vam se ukloni prvi.
Ako znate kako pomoci da ovaj tus bude kao stari, javite.
A sto se tice aplikatora, grozno, nigdje veze da se zaobljenom cetkicom, pravi vrh na krajevima oka, i ako vidite i sami da jednom stranom se mogu povuci deblje ,a drugom tanje linije.

Znate kako volim imati eyeliner, i da ga stavljam svakodnevno, i mislim da je za ovaj novac bolje kupiti Essence liquid ink waterproof eyeliner, kod kojg je jedini problem to sto ako niste pazljivi pri zatvaranju i otvaranju proizvoda, lako mozete pokvariti onu cetkicu i onda dlake "strse" i ne mozete lijepo nanijeti tus. Ono sto vidim da mnoge odbija je to sto na njemu pise waterpfoof, on stoji cijeli dan to je 100% , ali i lako ga je skinuti sa ociju, tj. necete imati problema sa skidanjem eyelinera obicnim sredstvom za skidanje sminke.

Essence liquid ink eyeliner waterproof










ps. Ono sto sam uradila na kraju je da sam makazama odrezala spuzvati apikator i sad izgleda ovako (sad ima vrh i lakse je stavljati eyeliner), i opet se nanosi kako prvi put, i necu ga opet stavljati preko sjenke, vec samo nekad stavljam samo puder i maskaru, preko dana.


 


(Imam malo problema sa mobitelom, a fotoaparat mi je pokvaren, tako da mi je zao zbog losih slika, ali nadam se da ce uskoro biti bolje.)


Hvala na citanju <3

No comments:

Post a Comment