Wednesday, October 12, 2016

"DOSE OF COLORS" nijanse Sand, Bare with Me, Mood, Merlot


Ovo su naravno fake mat tecni karmini DOSE OF COLORS. Cijena ovih ruzeva je 2,90-KMi mogu se naci u Izbor trgovinama, gdje ima vise nijansi, a negdje su rasprodati, i ako ja mislim da ovi ruzevi koliko god da su ne vrijede ni tih 2,90-KM , osim sto lijepo izgledaju, ambalaza je gotovo identicna. Ali kako nisam imala originalni ruz od DOSE OF COLORS ne mogu bas pricati o tome, ali vjerujem da je originalni savrsen. Ja mislim da je bolje kupiti jedan GR tecni ruz , nego 3 ova ruza. Ono sto  mi se ne svidja, je da ne osjecam se ugodno sa ovim ruzem na usnama, i to sto koliko god ga je tesko obrisati sa ruke, to se lako brise sa usana, mrvi i ne stoji na mjestu, i ako na sikama izgleda dobro, ali tako izgleda samo 5-10 min. Ne znam sama zasto sam uzela odmah 4, valjda sam se zeznula. Ali dobro dodje ovaj post, da i vi ne napravite isto, koliko god ovi ruzevi izgledali lijepo.

Znate da sam i pravila post o onom Baolishi tecnom mat karminu, imala ga samo za taj post, i nisam vise stavljala, bas zbog tog cudnog osjecaja na usnama.




SAND



BARE WITH ME



MOOD



MERLOT


2 comments:

  1. Uči se na greškama :) Najviše mi se sviđa nijansa Mood :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ambalaza me privukla, i ako sam znala da su losi, i meni je ta bas lijepa, i najljepse ispala na slikama, ali mislila sam da ce biti tamnija.
      hvala na komentaru Misty <3

      Delete