Friday, October 7, 2016

Glam boots

Dva outfita koja imaju 3 zajednicke stvari, ove Glam cizmice, no name suknja i torbica iz New Yorkera, koja je bila oko 16,-KM. I kako nisam torbu kupila 6 godina, ovu ne skidam, i odgovara uz svaki outfit. Ova Asos majica je imala neki metalni ukras sa dijamantima ibio je u obliku cvjetica koji se nalazio na sredini ove masnice, ali sam ga skinula, i ostavila negdje, nije mi tad bilo lijepo, ali sad mislim da bi bio bas lijep detalj. A ova crna Monki majica, ima prugice po sebi, koje se ne vide zbog loseg kvaliteta slike, a i zbog daljine, uglavnom tamne i providno tamne prugice, i to je crop majica, a ispid uvijek morate imati nesto , jer je bas skoro providna.










Kako vam se svidja post , i koji outfit je po vama bolji?

2 comments:

  1. Više mi se sviđa crnorozi, dobar mi je kontrst između te dvije boje na tebi, i divno ti stoji.
    Stoji ti dobro i druga kombinacija ;) ali meni se sviđaš više u crnoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa puno na komentaru, i meni je ljepsi crnorozi =D
      <3

      Delete