Saturday, October 8, 2016

new in


Loreal SKIN PERFECTION micelarna voda koja je na snizenju u DM-u i cijena je: 7,95-KM, a inace je 10,30-KM.



Diplona samponi i maske su trenutno na snizenju u CM-u. Prije sam kupila Diplona masku repair, i bila mi je predobra, ali dugo sam htjela sampon, i kupila sam sad Diplona Professional Your Nutrition Profi sampon na snizenju i umjesto oko 7,-KM platila sam ga 5,50-KM.


Fingers umjetne parcijalne trepavice cijena 5,20-KM i dolazi bez ljepila.

Jessa losion za intimnu njegu 300ml cijena: 3,30-KM.

Balea BEAUTY EFFECT serum za okoloocno i podrucje oko usana sam platila 4,90-KM , a redovna cijena je 6,55-KM.

Clean & Clear blackhead clearing daily scrub sam kupila na snizenju za 6,40-KM.


Ja cesto odem na stranicu gdje su sva snizenja na jednom mjestu, ne samo CM-a i DM-a, vec tu ima i FIS i Avon i druge. Pa posjetite stranicu, ustedite.ba . I imate da vam prikaze samo ono sto vas zanima ne morate listati sve , znaci od dekorative, njege lica, kose, tehnike, prehrane, namjestaja i tako dalje. 

No comments:

Post a Comment