Saturday, October 15, 2016

new in

 PHARMAMED ULJE RICINUSA

Do sad sam samo koristia Tahirović ricinusovo ulje, za gdje za 4,45-KM dobijete 50ml, dok za PHARMAMED ULJE RICINUSA, za 100ml platite 6,80-KM, a ako ga trosite kao ja onda ce vam dobro doci ova kolicina.



ESSENCE LE ME & MY UMBRELLA CETKICA ZA KONTURIRANJE LICA

Volim skupljati predobre cetke za sminku limitiranih essence kolekcija. Jos da imam posao mogla bi se hvaliti kako mi je to hobi, ali ovako me je sramota, imam vec poprilican broj cetkica, i nadam se da bi vas zanimao post o mojim cetkicama. Ova cetkica je iz LE me & my umbrella i ova cetkica je za konturiranje. Ja sam naravno ovu cetkicu koristila i za rumenilo i za highligter , jer je manja i cvrsca, pa je odlicna za rumenilo posebno, jer nekako manje uzima proizvoda, a kako ja imam sva neka ekstremno pigmentirana rumenila, ova cetkica nekako manje uzima proizvoda. Cijena ove cetkice je 6,35-KM.




ESSENCE CETKA ZA KOREKTOR

Cijena ove cetkice je 3,15-KM.





ESSENCE DUGOTRAJNA OLOVKA ZA USNE 11 BE A GAME-CHANGER

Ove Essence longlasting lipliner/olovke za usne, nisu novitet na policama, ali ova nijansa jeste, konacno da proizvode tamnije olovke za usne, jer bas za jesen bi trebale imati tmniju olovku za usne, za tamnije ruzeve, i ako ja sve njihove olovke nosim same, tj. preko cijelih usana. Vec sam pisala o ovoj olovci, a do linka dolazite klikom na naslov iznad. Cijena ove olovke za usne je 3,15-KM.



CALA FAN BRUSH 305

Duuuugo sam zeljela fan brush, jer nemam u svojoj kolekciju ni jednu fan brush. Uglavnom imam onu od essence iz LE , narandzastu, koju smo svi uzeli ,ali je predebela za highlighter, ali je dobra za bronzer, uglavnom koristim je, ali trebala mi je jedna ovakva, i ovo je ujedno moja prva Cala cetkica, a isti dan sam se vratila i po svoju drugu Cala cetkicu, a to je sljedeca dole u postu, cetkica za blendanje sjenila.

Cijena Cala cetkice je 10,-KM.









CALA BLENDING BRUSH 311

Imam vec 6 cetkica za blendanje sjenila, ali nikad ih dosta, ova je malo manja, pa je savrsena za moje male oci, one essence cetkice za blendanje su prevelike, pa ih koristim na samom kraju sminkanja. 

Cijena Cala cetkice za blendanje sjenila je 6,50-KM.







TWIRLY GUMICE ZA KOSU

Kao neko ko pegla kosu, ove gumice su spas, jer mogu imati ravnu kosu i da je vezem u rep sto je odlicno =D .

Cijena ovih gumica za kosu je 3,90-KM.



ARDELL DEMI WISPIES UMJETNE TREPAVICE

O Ardell trepavicama sam cula puno, i nisam znala da su ovako jeftine, a i htjela sam Demi wispies koje su promjenile pakovanje, pa samih jedva pronasla, uglavnom, jedva cekam da ih isprobam, i naravno da cu ih koristiti 10 puta =D .

Cijena Ardell umjetnih trepavica je: 7,50-KM

No comments:

Post a Comment