Wednesday, November 2, 2016

Max Factor Velvet Volume False Lash Effect maskara


Evo jos jedna recenzija maskare, koju sam spomenula u proslom postu o maskari kad sam pisala. Ovo je malo skuplja, ali puno bolja od one prosle jeftinije. Max Factor Velvet Volume False Lash Effect maskara se moze naci kod nas, i cijena joj 26,15-KM.



Jedno ljeto sam bas dala toliko za maskaru, ali ne sjecam se da li je to bila ova ili neka druga (vjerovatno Masterpiece), i bila je dobra, mislim odlicna, ali se osusila, dok ova i traje i traje, a koristim je skoro uvijek kad se sminkam, i jedna mi je od omiljenih. Ovu maskaru sam dobila na poklon, tako da mozda ima razlike izmedju onih koje kupimo ovdje kod nas, a i mozda je neko otvarao ove koje se kod nas kupuje, pa se brze osusila.

Uglavnom, mozda ce vam se po slikama ciniti, da je ona zelena iz prosle recenzije Max Factor-ova maskara bolja, ali mozda je to samo na slikama. 

Ono sto mi se svidja kod ove maskare je sto se moze staviti u vise slojeva, i sto ne skori trepavice, i one su nekako leprsavije. Intenzivno crna je, i ne trusi se. Ja ako sta ne volim kod maskare je to dase preslikava na donje trepavice, zbog toga mi ne odgovara Essence Princess Lash maskara, jer cu radije dati novac za ovu koja ispunjava sve moje kriterije. Ova cetkica mi je isto super, i nije tako velika, kao sto to izgleda ili kao sto se cini.

Ovu maskaru su isto testirale i moje kolegice koje dijele moje misljenje. 



Evo prvo slike bez maskare, koje ste mogli i vidjeti u proslom postu: 



A evo i sa maskarom:


A evo i cjeelokupan izgled, sa ostatkom sminke, ako koga zanima koji ruz imam, to je naravno Golden Rose 10-ka. Vidjela sam da imaju novih 5 nijansi, juuhuu.=D 


Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment