Sunday, November 13, 2016

Trikovi #1

Kako zelim da imam vise postova u ovoj godini nego u prethodnoj , a dobro mi ide, jer imam 1 vise post, zelim malo biti aktivnija na blogu, i pisati o raznim stvarima , a ne samo o outfitima ili o sminci. Uglavnom da ne duzim pve sedmice cu pisati postove o nekim stvarima, koje mozda neko i prakticira, a neko nikad nije pokusao, ili o nekim stvarima koje sam otkrila, ili stranica, ili jeednostavno nesto zanimljivo, pa se nadam da cu uspjeti, bar par ovih postova imati, a da ce vam biti zanimljivo. 

Prvi trik je : STAVLJANJE EYELINERA NAKON STAVLJANJA MASKARE

Da li je ovo nesto novo? Ja znam da se nekad desi da ne stavimo eyeliner prije maskare, jednostavno zaboravimo, i onda nam bude nemoguce staviti eyeliner. Zbog cega? Mozda jer bi unistile prethodno pocesljane obrve maskarom? 

Ja znam da cesto se odlucim da ne stavim eyeliner, za neki poseban makeup look, i onda kad sve bude gotovo ja se odlucim staviti ipak eyeliner. Vjerujte da tad ga toliko dobro stavim, i jednako na oba oka, da se iznenadim. I nekako ga ljepse izvucem, bas onako kako treba, na slici ispid je bas slikano kada sam stavljala eyeliner nakon stavljanja maskare. 


U zadnje vrijeme to i prakticiram, jer ama bas svaki put kad zurim desi mi se da pretjeram sa eyelinerom kad ga stavljam prije maskare, i onda nit kako obrisati nit kako ici u grad kao amy w. A kad stavljam drugim redosljedom u 100% slucajeva to ispane super. 

Znate i da maskara bolje sjeda na ciste trepavice, nego na trepavice umrljane tusem za oci, da , ja umrljam trepavice tusem, i onda maskara koliko god dobra bila, ne sjeda. A ako bi pokusala obrisati trepavice prije stavljanja maskare, mislim da bi obrisala i tesko stavljeni eyeliner, i sjenu i sve, hehe, tako da to ne radim.
Ovako mi je nekako puno bolje. Kao sto ima ljudi koji stavljaju prvo makeup na oci, i onda puder i ostalo, tako ima i nas koji stavljamo prvo maskaru pa eyeliner. 

Dobro ovaj prvi post je bio o sminkanju, ali sljedeci ce biti nesto drugo =D 

Ima li vas jos? 

No comments:

Post a Comment