Sunday, November 13, 2016

Trikovi #2

Za ovaj trik vjerovatno svi vec znaju, i mislila sam ranije pisati o tome, ali ne znam zasto se predomislim, bilo je i planiranih postova o koristenju snapchata, ali onda sam odustala, ali sad imamo instastory, ali kako sam odlucila opet pisati o svemu, onda se nadam da ce biti jos zanimljivih postova.

Uglavnom ovaj put nesto vezano za najvecu drustvenu mrezu facebook, tacnije, njihovu mobilnu aplikaciju messenger.

Drugi trik je: SKRIVENE IGRICE/OSTALO NA APLIKACIJI MESSENGER

Sve igrice dolaze sa instaliranjem messengera, tako da nije potrebno dodatno nista instalirati.



KOŠARKA


Prva igrica je košarka. Aktivirate je tako sto u chat posaljete kosarkasku loptu emoji, i kliknete na nju, i ubacivate lopte tako sto prtom predjete preko zaslona, i onda se takmicite sa svojim prijateljima ko moze osvojiti najvise bodova u kosarci. Nakon pogodjenih 10, koš pocinje da se mice lijevo-desno. Tako da nije bas jednostavno.




NOGOMET


Druga igrica je nogomet. Nju naravno aktivirate tako sto posaljete na chatu emoji fudbalske lopte. Kliknete na nju, i pocnete igricu. Malo se drugacije igra, lopta ne smije pasti na pod, i bodove dobijete koliko puta titra lopta. Bodovi vam stoje u gornjem desnom uglu. I ova igrica se malo zakuha kako postizete vise i vise bodova.







ŠAH


Treca igrica je šah. Ovu igricu aktivirate tako da osobi s kojom zelite igrati šah pošaljete sljedece u chat @fbchess, i dobijete šahovsku ploču u chatu, u obliku slike, i onaj kojeg izazivate počinje igru. Igra se tako da svaki put kucate @fbchess i polje npr. moj suparnik bi kucao @fbchess b3  i onda bi to izgledalo ovako:
A nakon toga je moj red, i ako ukucam neki nemoguci pokret, odmah ce vam to pisati, ja sam ukucala: @fbchess g6 i to bi izgledalo ovako, tj dosao bi vam crtez sa pomjerenom figurom:


DAILYCUTE

I zadnji stvar na fb messenger aplikacija, je da svaki dan (vise puta) mozete nekome mozete poslati nekome nesto preslatko (slatke zivotinje uglavnom macke i pse) tako sto u chat ukucate: @dailycute i pošaljete, i ovako to izgleda:
Ove slicice su sa stranice imgur.com kao sto pise, ako nikad niste bili na toj stranici, pa sta cekate, bas je predobra, nekad sam sate provodila tu. 


I to je sve, ako vi znate za jos neke tajne, pisite, nadam se da vam se svidja ovaj post, i do iduceg 

XOXO

No comments:

Post a Comment