Sunday, January 1, 2017

Lussebullar/ Lussekatter/Safran bullar/Pecivo sa safranom



Za ovaj recept vam je potrebno:

50 gr KVASCA

100 gr MASLACA

5dl MLIJEKA

250 gr MILERAMA

1 gr ŠAFRANA

1½ dl ŠEČERA

½ kašičice SOLI

17 dl BRAŠNA

GROŽĐICE

1 JAJE

Kako je safran jako skup, a ja kupila samo jednu kesicu od 0,12 gr prije nego sam vidjela koliko je potrebno, pravila sam recept od pola mjere, i tad je isto bilo manjka safrana, ali okej. 

Cijena 0,12 gr safrana je 3,35-KM, i pronasla sam ga u samo jednoj trgovini u gradu, tj. samo na jednom mjestu.

Prvo u jednu posudu stavite maslac, i zagrijete dok se ne istopi, i dodate u to mlijeko, ne previse zagrijati, samo do 37º. Nakon toga to sve staviti u plasticnu posudu u koju smo prethodno izmrvili kvasac pomijesati, pa dodati mileram, sečer i malo soli i safran. Mozete i dodati vise i manje safrana, kako volite. I safran je taj koji daje predivnu zlatno-zutu boju ovom pecivu. I kada dobro pomijesate to sve onda dodate brasno, ali po malo, i mijesajte, i kada dodate sve onda pocinjete mijesiti rukama.

Onda tu smjesu pokrijete folijom, ili krpom, i ostavite da stoji oko 1h. 


Nakon toga, uzmete i pravite peciva u obliku slova S ili bilo kojeg drugog koji vam se svidja. Ja nisam trebala ni koristiti dodatno brasno dok sam oblikovala tijesto, i nije bilo ljepljivo, a ako kod vas bude, slobodno dodajte brasno, po potrebi. Jer sve i zavisi kakvo brasno koristite. 

Vi mozete i u tijesto dodati grožđice ako volite, a mozete i samo odozgo ih staviti kao sto sam ja radila. 

Kako pravite oblike S tako ih stavljate na lim na kojem je papir za pecenje i onda pustate ih da stoje jos pola sata (30 min.).


Nakon toga ih premazete jajetom i stavite da se peku na 230º oko 7 minuta.



No comments:

Post a Comment