Monday, January 2, 2017

REVLON COLORSTAY NORMAL/DRY SKIN 150 BUFF/CHAMOIS


Tretnutno su REVLON COLORSTAY puderi na akciji u DIDACO i cijena mu 16,50-KM , dok mu je redovna cijena 21,20-KM


Ono sto je pozitivno kod ovog pudera je to sto ima puno nijansi, i sto se proizvodi u dvije verzije, gdje je jedna ova koju ja imam za normalnu i suhu kozu, dok je druga za kombinovanu i masnu kozu. 


Neki se proizvode sa pumpicom kao ovaj moj, dok neki ne, pa ce biti malo teze za koristenje, ali ko se zna snaci to mu nista ne znaci.

Ovaj puder sam vjerovatno 5-6 puta koristila do sad, a u zadnje vrijeme ga mijesam sa max factorovim face finity 3u1 jer mi se cini da mi je nijansa presvijetla.

Meni ovaj puder jos nije legao, ne cini mi se kao da je za suhu kozu, jer nekako istice suhe dijelove, a ja nisam znala da mi je nos tako suh dok nisam pocela ovaj puder koristiti, cak i kad prethodno stavim kremu na lice opet izgleda suho. 

Naravno na slikama je samo puder bez kreme i baze. 

Mozda bi mi ljeti bolje odgovarao, ali ljeti sam tamnija, tako da vjerujem da cu uzeti neku tamniju nijansu. 

Nekad mi se cini da oksidira, a nekad ne, al legne bi bolje nakon pola sata, tj izgleda prirodnije, a ne kao da sam duh.

Uglavnom ovaj puder nije ni los, a nije ni dobar, za sad. Mozda je do moje koze. Ali u zadnje vrijeme bas vodim racuna o njoj, ali mozda negdje grijesim. Ali cudno mi je da je neki puder koji je namjenjen suhoj kozi takav. Nadala sam se da ce biti kao Bourjois healthy mix koji je savrsen za nas sa suhom kozom.

Sto se tice prekrivanja Revlon Colorstay pudera, to mozete vidjeti na slikama, nije sad ni potpuno, a nije ni lagano, onako srednje.

Prvo slike bez pudera:


Ovdje vidite koliko je nijansa svijetla u odnosu na moju kozu:


Puder sam nanijela ovom prelijepom essence cetkom iz limitirane kolekcije, koju jos uvijek cuvam i volim: 


A evo sad i cjelokupan makeup, sa korektorom, rumenilom, konturama i ostalim stvarcicama: 



I to bi bilo to. 

No comments:

Post a Comment