Monday, January 9, 2017

ROYAL PEACH PALETTE INSPIRED MAKEUP LOOK


Odavno mi se nesto nije svidjelo kao ovaj makeup. Inspiracija je naravno bila cover od nove ROYAL PEACH PALETTE. Tesko je naci nesto sto odgovara mojoj boji ociju. Mozda i odgovara ali mi izgleda cudno. Crnu olovku u waterline ne stavljam od srednje, mislim imam ja nju i stavim nekad, ali grozno izgleda, a srecom je slabijeg kvaliteta pa i ne stoji dugo na waterline. 

Uglavnom nakon ovoga mislim da cu kupiti neku kvalitetniju crnu olovku, hehe.


 







Za ovaj makeup look sam se morala snaci. Paleta koju imam ima narandzaste nijanse, koju nisu intenzivne, i nisu narandzaste nego vise sedefasto sjajno roze. Tako da sam uzela ovo predivno Catrice rumenilo. Imam dva. I cesto ih koristim kao sjenilo. Jako su intenzivna rumenila, i to im zamjeram kad ih koristim na obrazima, ali na ocima su bas kakva trebaju da budu. 

Skoro sam uzela ovu Maybelline Lash Sensational Intense black maskaru, i mogu vam reci da dijelim odusevljenje sa ostalim mnogobrojnim ljudima, haha, nisam imala potrebu stavljati umjetne trepavice, mislim daleko je ovo od toga da mijenja umjetne trepavice, ali maskara je perfect. 

Najveci problem je bilo donji dio ispod waterline-a, e tu je trebala neka elektricno plava boja, a tesko je bilo postici samo sa sjenom, tako da sam uzela ljubicasti ruz, i preko njega plavu sjenu, izgleda predivno. 

Malo sam stavila gel eyelinera na oci, ali nisam ga izvukla kako to inace radim, i ono malo sto sam stavila, sam razmazala. 


Eh o ovome vam govorim, narandzaste nijanse nisu narandzaste i nisu intenzivne.

Ovo CATRICE DEFINING rumenilo u nijansi 030 Love & Peach je spasilo sve, tako divna nijansa rumenila, a odlicna i kao sjenilo.

Plave nijanse ove palete su vec malo bolje. A ruz ljubicasti je jos malo pomogao da dobijem odgovarajucu boju.

Ovdje vidite kako izgleda sjena pomijesana sa ruzem. 



Nadam se da vam se svidja post 

Do iduceg 

XOXO


2 comments: