Tuesday, January 10, 2017

Socna piletina, krompirici i besamel sos

Ovo nije klasican recept post, jer necu vam pisati mjere i to, jer i sama ne znam, stavljam po osjecaju, a osjecaj me nikad ne prevari. Ja sam odlicna kuharica, volim zacine, volim spremati, i vise sam za slana nego slatka jela. Dok sam studirala vise sam spremala, nekad samo za sebe, a nekad i za cimerke. A sad ne pravim jela toliko cesto, samo onda kad mama pozeli da jedemo nesto modernije, tad ona meni prepusti kuhinju. 

Ovaj post je nesto kao ideja ili savjet pri kuhanju nekog jela koje moze biti obicno, jer obicno kad nas se sve priprema sa vrhnjom za kuhanje, i to je kao ukusno, Svako jelo mozes pretvoriti u nesto potpuno drugo, samo ako malo promjenis nacin pripremanja, i jos dodas par sastojaka. 


Kako bi piletina bila socnija potrebno je marinirati je. Ja to radim tako sto dodam u jednu vrecicu za zamrzivac piletinu (svjezu ili zamrznutu), znaci moze bijelina ili ostali dijelovi, i sto je deblji komad socnija ce biti. U tu vrecicu sa piletinom stavim ulje (suncokret i maslinovo), vode, zacini (vegeta,paprika,biber,so,zeleni zacini) i to sto duze tako stoji, bit ce ljepse kasnije kada piletina bude gotova.


Piletinu i krompir peci odvojeno jer im nije isto vrijeme kuhanja/pecenja. Tako nekad piletina bude brze gotova, a krompir ne, i ako pecete zajedno, piletina ce vam biti suha bez obzira sto ste je marinirali. A zavisi i od posude za pecenje. Ja naravno pecem krompir i piletinu zajedno, jer meni ne predstavlja to neki problem.

A sto se tice krompira, najbolji je mladi krompir jer se ne guli, a kora je ona koja daje ukus krompiru, ali nema uvijek mladih krompira,.Krompir pripremim i izrezem na cetvrtine, i prije pecenja i stavljanja zacina ga prokuham, nekih 5 min, i onda stavim u posudu dodam ulje i vode malo i zacine (vegeta, so,persun, majcina dusica, paprika) i onda pecem.

Nekad mozete i posudu u kojoj pecete krompir prethodno zagrijati zajedno sa uljem/uljima. I tek onda dodate krompir.



Dok se krompir i piletina pripremaju, ja pripremam neki sos slicno besamel sos-u, ali ocigledno nije. Sos pripremam tako da istopim maslac (moze i margarin, ali maslac je puno ukusniji) i dodam brasno, i to zalijem sa toplim mlijekom, i onda dodam u to kocku za juhu koju sam rastopila u toploj vodi, i zacine, ovdje sam dodala kopar, jedan od ljepsih zacina, mozete i persun, papriku, vegetu i so po potrebi ako nije dovoljna kocka za juhu, narendane mrkve, cak i kurkumu i curry, i ako i ovako ima lijepu boju. Znaci sve sto volite i imate mozete staviti po malo. A sa koprom slobodno mozete pretjerati, haha.I pred kraj dodate i vrhnje za kuhanje. 


Nakon pecenja piletinu izrezati lijepo kao na slici. 





I ovako izgleda kad je sve gotovo.


Nadam se da vam se svidjaju ovakvi postovi
 Ako vi imate neki savjet i ideju slobodno napisite u komentar. =)

Do iduceg 

XOXO

2 comments:

  1. Ogladnih ja gledajuci slike! Volim i piletinu i krompir i sugorno cu ih praviti po tvom receptu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bas mi je drago, nadam se da ce ti se svidjeti =D

      hvala puno na komentaru <3

      Delete