Saturday, March 11, 2017

#outfit











Ovu prelijepu tuniku koja je H&M, sam pronasla u jednoj trgovini u Kljucu, u kojoj su skoro sve stvari iz starij H&M kolekcija. Cijena je bila 15,-KM. Cizmice uvijek iste neke no name, haha , a ove hlace sam kupila u BINGO za 19,-KM, na njima pise da su VEROMODA, ali tesko =P hhaha, ali jako su dobre, i duboke, a kvalitet ce se pokazati nakon nekog vremena, za sad sve pohvale. Naocale su stare od moje tetke, koje su bile kod moje mame, a ja nisam znala, sad su moje, sa dioptrijom su, i jako su teske, i spadaju mi. 

Ova tunika ima prelijepe siroke rukave i nazad ima tri dugmeta kao na nekoj haljini. Voljela bi da sam uslikala detalje, ali htjela sam sto prije objaviti post.

Na prve dvije slike imam ovu tuniku bez kaisa, a na ostalim sa, kako se vama bolje svidja? Ne znam da li se ovo moze nositi na gole noge, jer ima izreze sa strane. Jako je lijepog materijala i bit ce super za proljece/ljeto. 

Kako vam se svidja post?

Do iduceg 

XOXO

4 comments:

  1. Meni se mnogo svidja sve i super ti stoji , samo malo bi jos bolje bilo da si iz blizeg slikala detalje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno, pa da bas sam napisala da bi trebala slikati detalje, slikam sa mobitelom, nisam bas zadovoljna kvalitetom, ali za sad samo to imam. Potrudit cu se =D

      hvala na komentaru

      Delete
  2. Divna je tunika i super ti stoji.

    ReplyDelete