Thursday, March 9, 2017

Proizvodi koji mi ne odgovaraju


ALVERDE ULJE ZA LICE DIVLJA RUZA
Cijena 6,60,-KM. 

Ovo ulje je namnjeneno suhoj kozi lica, kakvo ja imam, ali mislim da je koristenje ovog ulja jos vise isusilo moje lice. Kupila sam ga jer sam vidjela da ga dosta ljudi hvali, a i mislila sam ga mijesati sa nekim puderima, ali kako je lose jedva cekam da potrosim, ostalo mi je jos malo cisto da ne bude bacanje novca. Skoro sam dobila jos jedno ulje divlje ruze, ali od drugog proizvodjaca, pa cu vidjeti da li je lose kao ovo. 





MACADAMIA NO TANGLE CETKA ZA RASCESLJAVANJE
Cijena 24,70-KM.

Ne znam gdje mi je pamet da pored one iz DM identicne cija je cijena bila oko 14,-KM kupim i ovu. Meni iskreno ovo nije nista posebno, vidite i sami koliko kose ostane na cetki, a kao ove cetke su nesto najbolje za kosu, i ne cupaju kosu, i rascesljavaju je samo tako. Ja nikome ne bi preporucila. A o cijeni da ne govorim. Naravno ovu cetku koristim jer mislim samo da ne cijepa vrhove, ali ne tako cesto. Ali mislim da nije vrijedna tolikog hypa. Uglavnom nije mi se kosa poboljsala, a imam ove cetke vise od godinu dana.





ESSENCE LIPLINER  NOVE (BOJA CEPA U BOJI OLOVKE)
Cijena 2,15-KM

Sreca pa nam uskoro dolaze nove Essence olovke,a ovo sto su izbacili one sa srebrenim cepom, i dali nam ove, je bila tolika greska, jer ja nikad necu prezaliti onu staru satin mauve nijansu, i zao mi sto nisam uzela 10 komada. Ove nove su tvrde, i boja je ocajna da budem iskrena. 





CHIA 
Cijena zavisi 

Svake godine se pojavi neki proizvod za kojim svi dignu uzbunu, i ne bitno kolika je cijena, svi ga hvale i svi uzimaju. Ja chia sjemenke sam koristila jos davno, i bile su okej, jer volim probati nove proizvode, ali ne primjetim da je radilo nesto posebno, Mislim u pocetku su mi bili ekstra, a poslje sam vjerovatno pretjerala, jer nista nije zdravo ako se uzima previse, a to vazi i za ovaj proizvod. Evo imam trenutno 1kg chia sjemenki, ja nekad uzimem kasicicu na dan, nekad u jogurt, jer mi se svidja kad nabubre, pa je zanimljivo jesti, a otac pospe na sendvic (ismijala sam se) tako da potrosimo to jer imam odavno a ne znam rok trajanja.


I to bi bilo to, mislila sam staviti jos proizvoda, ali nisam sigurna jos da li su toliko losi 

Sta vi mislite o ovim proizvodima ako ste koristili? 

Do iducceg posta 

XOXO 

2 comments:

  1. Super post :)

    Ja obozavam ulje divlje ruze ( upravo ovo Alverde ). Nemam suvu kozu, normalna sa masnijom T zonom. Ne koristim ga za cijelo lice, samo uvece za podrucje oko ociju. Kao i svako ulje, nanosim na vlaznu kozu i mojoj kozi bas prija.
    Mijesam ga sa Catrice hd liquid coverage puderom ( mislim da nema blogerke koja ga nije hvalila ) jer mi je presuv. Ulje ga bas lijepo popravi.
    Toliko sam citala pohvala o ovoj cetki, ali me cijena uglavnom odbijala ... Mada, moram priznati ni po izgledu mi nije nesto obecavala. Definitivno odustajem od nje.
    Imam dvije Essence olovke iz ove kolekcije i isto sam stekla utisak da su malo tvrde :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa blago ti se da ti odgovara i ulje i taj puder, jer meni ni jedno =/ a sto se tice cetke, isto ti je uzela onu jeftiniju ili ovu macadamia, mislim da je bacanje novca =D

      hvala ti puno na ovako divnom dugom komentaru <3

      Delete