Saturday, August 5, 2017

GERMANY: HAUL

Da zadnji postovi su samo haul. Skoro sam bila u Njemackoj i kupila sam par stvarcica.


AUSSIE DAILY CLEAN MIRACLE SHAMPOO. Dugo sam slusala o ovom proizvodu kojeg nema kod nas, i kupim ovaj sampon koji je bio na snizanju, a da sam pije njega ugledala onaj set za putovanje mozda ga ne bi ni uzela. 
Cijena: 2,45 €





Ovu cetkicu sam trazila svugdje, ali kod nas u Bosni ih nema, tako da kad sam je gore nasla odmah sam je kupila. Mislila sam da ce biti jos nekih od essence medjutim ili su rasprodane ili su izasle iz asortimana. 
Cijena: 1,45 €





Ko nema Clarisonic ima ebelin,super cetka za lice, kod nas u Bosni nazalost jos uvijek nema.
Cijena: 1,75 €



Ebelin ima stvarno predobre cetke. Ova cetka je za blendanje sjenila, ili kao precizno nanosenje tamnijeg sjenila u vanjski kut oka.
Cijena: 2,95 €






Trebala mi je jedna cetka za highlighter a ova je odlicna za to. I ako sam prije stavljala sa onom essence cetkicom za blendanje highlighter ova je za trunku veca i time bolja za nanosenje highlightera.
Cijena: 2,95 €




CB12 Najbolja voda za ispiranje usta. Koristila sam cesto ali nema kod nas da se nabavi. Nije bas jeftina ali je odlicna i isplati se.
Cijena: 8.75 €

Ovaj Kiko gel eyeliner sam vec probala, tj kolegica je imala pa sam koristila jednom i svidio mi se, pa sam cim sam vidjela Kiko otisla da kupim ovaj proizvod.
Cijena: 6,30 €





Znate onu rozu od grejpa od Neutrogene koju volim najvise, e pa sad sam kupila ovu plavu za hidrataciju, koja je namjenjena za suhu kozu. Jos nisam pokusala skidati sminku s njom, nadam se da je dobra kao ona roza.
Cijena: 4,95 €





Da, jos jedan Aussie proizvod, utvari 3. Ovo je set za putovanje u kojem se nalaze tri proizvoda: sampon, regenerator i maska za kosu. 
Cijena: 4,45 €






Bilo je ili uzeti ovaj Maybelline FIT ME ili Instant Age Rewind korektor, i kupim ovaj jer je bio jeftiniji. Uzela sam nijansu 25. Ovaj korentor je najbolji korektor koji sam ikad probala. Zao mi je sto nisam kupila jos. Uglavnom voljela bi i ovaj drugi probati ali mi je drago sto mi ovaj bas odgovara. Jer mrzim kad mi je suho ispod ociju i kad imam borice, s ovim korektorom toga nema.
Cijena: 4,95 €


Kako vam se svidja haul?

XOXO

No comments:

Post a Comment