Tuesday, October 24, 2017

ESSENCE LE HELLO HAPPINESS! limitirana kolekcija cetkica


Jeej nova essence kolekcija je tu, I ovaj put u kolekciji se nalaze samo cetkice. Koliko smo to puta dozivjeli. Pa ovo je treci put kako ja znam i kako pratim. Ovdje mislim na limitirane kolekcije. I svaki put sam nesto ugrabila, i drago mi je zbog toga, jer znam da neki nisu uspjeli, a stvarno su im cetkice odlicne i poprilicno jeftine. 
Znaci prvo je bila kolekcija Bloom me up! zatim Make me pretty, a sad Hello Happiness. 

Kolekcija se sastoji od sljedecih proizvoda: 

  • Duo cetkica za sjenilo za oci 5,25-KM
  • Cetkica za tekuci puder 8,45-KM
  • Cetkica za usne 3,15-KM
  • Sapun za pranje kozmetickih cetkica 5,25-KM
  • Cetkica za rumenilo i draping 6,95-KM
  • Cetkica za strobing 6,95-KM
  • Cetkica za konturiranje 6,95-KM
  • Spuzvica za nanosenje korektora 4,85-KM
  • torba/neseser za cetkice (?,-KM)

Ja sam kupila 3 stvari iz ove LE kolekcije, i to cetkice za sjenilo, za tekuci puder i za strobing. 
Vec sam ih koristila. I evo prvi utisci. 
Prvo sam kupila cetkicu za tekuci puder, jer dugo sam zeljela slicnu, ali nisam znala kakva je a mislim da sam cula neke pohvale, pa sam i zboog toga zeljela da je imam. Uglavnom na prvi dodir prstima, popislila sma OH NE, nekako mi je bila tvrda, reko ovo je grozno, mogla sam uzeti neku drugu umjesto ove. Ali kad sam prvi put nanosila puder, koji sam stavila na lice, pa razmazala sa ovom cetkicom, (puder koji sam koristila je max factor face finity 3u1) znaci puder se nanosi savrseno sa ovom cetkicom i bila sam odusevljena. Ono za sta je namjenjena ova cetkica je da s njom imate jako prekrivanje, i ja kako znam ali ne mogu tvrditi jer dugo koristim cc kreme pa mi svaki normalan puder ima bas jako prekrivanja, ili bar tako djeluje, ali face finity u prvom sloju bar meni ima skroz slabo prekrivanje, a sa ovom cetkicom, jer to znaci full jako prekrivanje. Cudno? Da!Tako da je to prvi utisak, a sad drugi i treci mozda bude drugacije. Javim vam. 

Zatim sam otisla po cetkicu za strobing i za sjenilo. Znate i sami da essence cetkice nisu bas za ono za sta pise da su, pa ih vi koristite kako vama odgovara, sto i inace ljudi rade, koriste cetkice kako zele i kako im i za sta najbolje odgovara. Jel tako?
Eh ovdje kod ove za strobing sam se malo zeznula, jer cetkica za strobing i druga cetkica koja i kao sto vidite na prvoj slici, cetkica za rumenilo i draping je slicna odnosno iidenticna, tako da ne znam mozda bolje da sam uzela ovu drugu. Moja prva pomisao je bila da je ova slicna onoj RT za rumenilo i da bi je mogla koristiti za to, medjutim kad sam otvorila cetkicu iz pakovanja, vidim da je cetkica plosnata, ne bas toliko ali, to je odmah bio jedan meh. Mislim da je i ona za rumenilo i ona druga za bronzer plosnata, tako da znate da ne pomislite ovo kao ja.  Pokusala sam ovom cetkicom nanijeti rumenilo  i nije nesto, ali mozda bude dobra za highlighter za sto je i namjenjena, a kontam da bi i bila super za bronzer i konture jer je zaobljena. Javim vam kad joj pronadjem namjenu.

Sto se tice cetkice za sjenilo, svidja mi se ovaj donji dio, kao mala blending brush, i mislim da je savrsena za stavljanje i blendanje sjenila ispod oka, i tako mi je drago, jer nemam slicnu, tj, imam neke ali ne rade posao blendanja dobro. Tako da je i ova pola pogodak, jer npr ovaj gornji dio, bila je cetkica iz Make me pretty kolekcije identicna, kupila sam je, ali pretvrda je nekako za nanosenje sjenila ispod oka, tako da je rijetko koristim. 

I jos nesto za kraj. Mislim da ce mnogi pomisliti da je cetkiza za bronzer iz ove kolekcije slicna onoj pink cetkici iz Make me pretty kolekcije, koju svi koistimo za tekuci puder. Ja mislim da to nije slucaj, i mislim da je ova cetkica puno meksa i malo pljosnata. Tako da ako neko kupi neka javi u komentarima ako ima obe da uporedimo. 

Ovo su te tri ljepotice. Lijepe boje, ombre, slatki motivi i super dlaka. 




CETKICE MOZETE ZA SAD KUPITI U CM-u, TU SAM IH I JA KUPILA. A STO SE TICE DM NE ZNAM STA CEKAJU, KOLEKCIJE IM NISU KAO U CM-U, JER U CM-U UVIJEK BUDU DVIJE KOLEKCIJE JER IMAJU DUPLI STALAK, A U DM BUDE JEDNA KOLEKCIJA PO DVA-TRI MJESECA, TAKO JE BAR U MOM GRADU. ISPRAVITE ME AKO GRIJESIM.
I to je to

Do iduceg posta 

XOXO 


No comments:

Post a Comment